اخبار

آخرین تمدید مهلت ارسال مقالات تا 1 خرداد، واریز هزینه و ثبت نام نهایی مقالات پذیرش شده و اخذ امتیاز ISC فقط تا 5 خرداد ماه:

🕔 25 ارديبهشت 00

ضمن قدردانی از استقبال گسترده اساتید، محققان، کارشناسان و دانشجویان محترم از کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، به اطلاع می‌رساند با توجه به استقبال گسترده اساتید،پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان سراسر کشور از کنفرانس و درخواست های مکرر نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات و واریز هزینه و ثبت نام نهایی بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به تصمیم شورایعالی کنفرانس برای آخرین بار مهلت ارسال مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقالات) فقط تا 1 خرداد ماه  تمدید گردید. همچنین مهلت واریز هزینه و ثبت نام نهایی نیز فقط تا 5 خرداد ماه تمدید گردید. لذا کلیه افرادی که دارای مقاله پذیرفته شده می باشند ( مقاله پذیرفته شده در داوری زود هنگام و یا عادی ) و تاکنون ثبت نام نهایی خود را انجام نداده اند و یا مهلت ثبت نام آن ها محدود بوده و به پایان رسیده است، همچنین افرادی که همکار نویسندگان اصلی بوده و قصد ثبت نام به صورت همراه را دارند و افرادی که قصد شرکت در کنفرانس به صورت بدون مقاله را دارند، حداکثر تا 5 خرداد ماه فرصت دارند هزینه ثبت نام را با مراجعه به کنترل پنل کاربری خود در منو ثبت نام نهایی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز نموده و ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند.

شایان ذکر است مقاله افرادی که مورد پذیرش قرار گرفته است در صورت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام تا تاریخ فوق الذکر از ادامه مراحل کنفرانس حذف گردیده و در مجموعه مقالات چاپ و نمایه ISC نخواهد گردید.

این کنفرانس معتبرترین کنفرانس  عرصه عمران، معماری، هنر و شهرسازی می باشد که دارای مجوز رسمی برگزاری از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 19626-99200 بوده و توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با همکاری دانشگاه های علم و صنعت، الزهرا، محقق اردبیلی و سوره برگزار می گردد لذا تحت تایید و حمایت آن وزارت خانه و تمام دانشگاه ها و سازمان های وابسته می باشد و  نیز در ISC  نمایه شده است.

شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های نمایه شده در ISCدارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.


تاریخ های مهم

ثبت نام و ایجاد پنل کاربری

ورود به سیستم

پوستر کنفرانس

گالری تصاویر دانشگاه